PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

25 maart 2005

De politie, uw vriend

Quote van de (vrij)dag:
-PJ tegen politieagent-

"Wat is nu het ergste? een twintigjarige met twee gram cannabis op zak of een dertienjarig kind dat zich binnen volzuipt met bier en vodka?"

2e quote van die dag:
-agent tegen PJ-

"Daar geef ik u gelijk in."

Vrijdagavond was het weer drugcontrole in de stadsfeestzaal van Aarschot, mij niet gelaten want buiten een pakje kauwgom had ik geen bewustzijnsveranderende middelen bij. Zelfs mijn keelpastilles lagen nog thuis. Maar anderen werden wel aan de kant gezet voor een grondige inspectie. Na inbeslagname mochten deze heren wel naar binnen van de arm der wet, maar niet van de men in black aan de ingang. Menig klein grut werd echter wel binnengelaten en binnen zat het dus ook vol met kinderen die naar mijn mening om 22u in bed moesten liggen. Maar vanavond was het dan ook een speciale avond want D-me kwam optreden!

Voor wie nu totaal uit de lucht valt: D-me is een idool-afvaller die Seven Nation Army van The White stripes verkrachtte en nu ook Bro Hymn van Pennywise in een softe danceversie heeft gestoken. Gelukkig stond ik op het moment van optreden achteraan bij meer aangename mensen die niet vals zongen.

Link van de dag: W3schools. Pracht van een site om snel html, css, java enz... te leren.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

D-Me, aaargh... Ocharme, ik leef met u mee.

-- Mathias

woensdag, maart 30, 2005 1:20:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home