PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

24 maart 2005

Konijn met pruimen

In een van de blogs van De Standaard stond dat enkele leerlingen in Frankrijk van school zijn gevlogen omdat ze leerkrachten beledigden op hun blog. Pas dus op als je na een kutdag eens je recht op vrije mening wil uiten. Van mij moet je het niet snel verwachten. Deze week drie dagen les en de komende 3 weken al helemaal niet. Ik heb zelfs geen tijd om me te ergeren want Parijs komt dichterbij en 2PV gaat er vreemd. Voor Parijs is er nog een aangenaam gevulde paasvakantie en mijn kleine teen zegt me dat er me leuke dingen te wachten staan.

Link voor wie Lara Croft achterna wil:
My virtual model
Bedoeling is dat je je gegevens ingeeft (gewicht, lengte, model, kapsel enz...) met als resultaat een virtueel model van jezelf. Vul gerust wat foute gegevens in, hilariteit gegarandeerd!

Untill next time, take good care of yourself,
and eachother.

Voetnoot
konijn met pruimen heeft absoluut niets met de blog van vandaag te maken, maar een leuke titel zet aan tot lezen.

1 Comments:

Blogger Kristof said...

Leuke blog, PJ. Ik kom geregeld kijken. Veel plezier in Parijs. Groet, Kristof Vandevenne (jullie illustere klasgenoot annex doorgewinterd bisser).

vrijdag, maart 25, 2005 4:28:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home