PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

17 maart 2005

My fifteen minutes of fame

En hier schrijf ik dan. Looknmeet werd me te kinderachtig (na anderhalve week), minstens twee klasgenoten doen het, for gods sake half de wereld doet het.

PJ blogt!

Zeg het tegen vrienden en familieleden, bel Verhofstadt wakker en laat Tatiana Silva hier een lintje doorknippen. Schreeuw het van de daken, want zonder blog heb je geen doel. Of zo lijkt het toch. Misschien staat hier binnen enige tijd de sappigste roddel van het jaar op, of een onthulling die het land zal verbazen; maar voorlopig houden we het op mijn mening over... alles.

Vergeef mij fouten in de spelling, ik ben zelfs niet vies van een dt fout. Want ik wil schrijven met een passie, en tijdens die passie let je enkel op wat je wil schrijven, soms iets te overhaast.

Maar genoeg gelachen, genoeg filosofie of hoe je het wilt noemen. Read this blog and maybe you'll get to know me.

But maybe you won't... Me to know, yours to find out!