PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

29 maart 2005

Overdaad

Met moeite blijf ik op mijn stoel zitten. Rechtstaan is iets dat je absoluut maar om de 20 minuten mag doen.
Je keek er wel naar uit, maar nu heb je een beetje spijt terwijl je hoopt dat het morgen over is.

je slikt wat water door en voelt een afkoeling, maar je weet dat het niet lang zal duren. Het was leuk, maar alle leuke zaken hebben een keerzijde.

Gelukkig doe ik dit niet zo vaak, maar als ik het doe, dan ga ik voluit en sta ik boven alles en iedereen. Spijtiggenoeg heeft dat ook zijn nadelen.

Ik heb me enorm overeten en heb maagpijn. Van een beschavinssyndroom gesproken.


On the 'light' side of life: mogen uitgebreide jobsollicitatie. Hopelijk mag ik tevreden terugkeren, u leest er alles over... op deze blog.