PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

20 maart 2005

X

Zondag ben ik voor de tiende keer gaan joggen. Eigenlijk had dat vrijdag al moeten zijn, maar soms skip ik een dagje om het dan zondag in te halen. Mensjes uit mijn msn-lijst hebben het waarschijnlijk wel opgemerkt dat ik van I naar X ben gegaan. Elke weekdag hijgend en vermoeid de keuken binnenlopen, het doet een mens iets.

Gelukkig heb ik sinds gisteren Jessica Biel als wallpaper en die maakt al heel veel goed. Als ik haar nog eens zie zal ik ze eens meevragen om te gaan joggen.

Laten we even stilstaan bij die X.
....................................................................................
....................................................................................
....................................................................................
....................................................................................
....................................................................................
....................................................................................
....................................................................................
....................................................................................
....................................................................................
....................................................................................
....................................................................................
....................................................................................
....................................................................................


Bedankt voor het stilstaan.

X