PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

04 april 2005

Back and hungry

Voor alle fans (alledrie) die me hebben gemist: ik ben terug thuis!
(En ik heb honger.)

Ik zou hier nog uren kunnen schrijven over het afgelopen weekend maar niemand zal het lezen dus why bother. Dit weekend nam de wereld wel afscheid van een man die ik een tijdje terug nogal satirisch afschilderde. Ter compensatie heb ik verschillende minuten stilte gehouden dit weekend en zelfs niet gesnurkt. Maar het is niet de eerste keer dat er een BW (bekende wereldburger) de aardbol verlaat als ik op uitstap ben...

2002 eindejaarsreis Turkije: the queen mum
uitstapje Gent vorig jaar: Arafat en Theo Van Gogh (toch niet zo lang daarna)
En dit weekend Johannes-Paulus II.

Er zijn ongetwijfeld nog voorbeelden die te ver in het geheugen zitten, maar het gevolg is dat ik bij een uitstapje bijna ga speculeren wie er nu om de hoek zal gaan. Volgende week naar Parijs, watch out prins Rainier!

Maar terug naar de belangrijke dingen: mezelf. Dit weekend nog maar eens bewezen dat mijn bioritme zich snel aanpast aan de omstandigheden en dat slapen ook gaat in een tuinstoel. Verder ben ik ook een fan geworden van de alom geprezen serie Desperate Housewives. Zeker een aanrader voor wie van de suburbian comedy American Beauty heeft genoten.

tot zover het weekend. Vandaag hoofdzakelijk bijgeslapen en mijn kamer eindelijk nog eens opgeruimd. Morgen staat er echter een hele excursie op het programma en met een beetje geluk kan ik daar weer wel een verhaal rond uit mijn duim zuigen.

CU tomorrow; same channel, different bullshit :-).