PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

28 april 2005

Boksen

Maagpijn, het is iets ongelooflijks. Zo ongelooflijk dat ik niet geloof dat ik het weer heb. Nochtans heb ik vanavond niet zo slecht gegeten (de maaltijd onder maaltijden: macaroni). Maar ik denk dat de twee liter water van de namiddag en vooravond er wel voor iets tussenzaten.
Ondertussen ben ik te loom om mij naar de keuken te begeven om iets maagverlichtends te nemen, dus blijf ik er hier maar over zagen.

Ander onderwerp:
Tegen de tijd dat u dit leest (ik veronderstel donderdag) vieren we de verjaardag van Kenneth, beter bekend als de fopper. Happy birthday old chap. Moge dit jaar evenveel dvdboxen bevatten als het vorige!
Over dvd's gesproken: ik overweeg ondertussen sterk om die van Fawlty towers te kopen.

Misschien morgen boeiendere posts, misschien ik niet. Ik hou de spanning er graag in.