PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

07 april 2005

Mijn gedacht!

Dolend in een gang van gedachten die al even vluchtig verschijnen als verdwijnen dwaal je.
Je bent geen geest maar verre van realiteit.
Ik probeer je te vatten terwijl jij mij zal omvatten en bezighouden. Mijn gedachten moeten jou begrijpen maar jou spinsels en raadsels zetten mij telkens voor gesloten deuren.
Ik voel soms dat ik dichter bij de verheldering en de waarheid kom, maar net dan ontglipt ze me.
Ik ben een sadist omdat ik je najaag maar een pessimist als ik het niet zou doen.
We willen je allemaal wel eens uitschreeuwen maar dan zou de chaos teveel worden voor anderen.

Je bent ondertussen weer ontsnapt. Ik kijk nog eens naar mijn scherm, want ik heb zonet inspiratie opgedaan voor mijn blog.

Dagdromen kan toch leuk zijn.