PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

29 april 2005

Only on fridays II

Vandaag mijn allereerste interview gedaan, wel niet mijn eerste interview maar mijn eerste interview voor Radiojournalistiek en dus was de boodschap van de geïnterviewde een pak belangrijker dan anders. Er kan zoveel misgaan. Lawaaierige omgeving, vragen waar geen antwoord op komt, een lastige geïnterviewde, tijd tekort, vergeten vragen, kapot opnamemateriaal en ga zo maar door...

Maar uiteindelijk bleek dat de meegeleverde batterij gewoon plat was...

Only on fridays.

Sommige mensen vloeken en staken de rest van de dag, anderen zoeken een gezellig café, vragen daar of ze een plaats met stopcontact hebben en belanden plots in een aparte zaal waar ze ongestoord, met minidisc in het stopcontact, een pracht van een interview kunnen afnemen.

Again... Only on fridays.

Uiteindelijk nog gaan trainen (op schema), een voedzame maaltijd en de week afsluiten met een paar afleveringen van Fawlty Towers, nog 1 aflevering en ik zit aan de alomgekende episode "The Germans" waarover ik morgen ongetwijfeld mijn mening zal geven.