PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

30 mei 2005

Digitalisering

Gehoord tijdens de reclame
"Ob is niet vergelijkbaar met andere digitale tampons"

Ik dacht dat ik veel van vrouwen wist... Tot ik mij vandaag afvroeg wat in godsnaam DIGITALE tampons waren.
Zit daar een klokje op?
Hebben ze een 'eject'-knopje?
Meten ze bepaalde zaken om te analyseren?

Er spoken nog veel griezeligere mogelijkheden in mijn hoofd maar om vrouwelijke lezeressen niet af te schrikken ga ik ze niet vermelden. Ik ben blijkbaar niet de enige dus we gaan op onderzoek!

Even googelen bracht me bij de website van Ontex en daar staat het zo:

"Recently, a new digital tampon was developed with specially shaped top and stable lateral grooves to faciliate a smoother insertion and minimize the chance of leaking."
Iets wat zich aanpast aan het lichaam en zo dus comfortabeler en veiliger is?
Wat 'digitaal hier nu mee te maken heeft blijft me vreeds. We googelen dus verder want bij gebrek aan een duidelijk voorbeeld zoeken we iets met dezelfde eigenschappen

Gevonden! (3e alinea)