PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

04 mei 2005

Gimme a holiday

Bij gebrek aan tijd geen diepzinnige analyse van het leven. Vandaag in een notendop: mijn oud schooltje bezocht, complimenten gekregen over mijn "professioneel werk" (met de micro zwaaien), videotape voor school analyseren, anderhalf uurtje afzien in de fitnesszaal, klaarmaken voor school (voor het eerst sinds het 3e middelbaar met een pet) en uiteindelijk naar school gaan.

Ondertussen heb ik nog steeds het sch**t aan een minidisc, of toch aan de kabeltjes errond die mijn opgenomen stukken enorme ruis geven. Ze geven ons dat mee om een goede kwaliteit te garranderen, ze laten u dat zelf opnemen op pc en vermelden tijdens de les 10X dat mp3 een veel slechteren kwaliteit geeft dan het .wav formaat.

Ik kan me vergissen maar destijds werd mp3 zo populair omdat het kwaliteitsverlies bijna nihil was want het liet enkel de niet-hoorbare stukkken en het onnodig materiaal weg. Maar ik trek het oordeel van een lector niet graag in twijfel (toch niet voor de examenperiode). The point is that I'm fucked omdat ik het eens op de manier heb gedaan "zoals het moest".

In de wondere wereld van PJ kijk ik ondertussen ook verder uit naar de communiefeest van mijn achterneefje (go Simon!), het hoognodig shoppen op vrijdag en het nog hoognodiger uitslapen op... mja de dagen dat ik niet vroeg moet opstaan.