PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

14 juni 2005

Come back tomorrow

Gefrustreerd omdat ik me niet op mijn Franse schema's kan concentreren.
Gefrustreerd omdat ik ondertussen wel inspiratie heb, maar geen tijd om hier uitgebreid te typen (en ik wou echt verderwerken aan 'de gabber').
Gefrustreerd omdat ik achter mijn bureau begon te prullen, buiten begon te zweten en in de zetel in slaap viel.
Gefrustreerd omdat ik hier 3 Humo's en 2 P-magazine's heb liggen waar ik niet verder dan 2-3 artikels raak.
Gefrustreerd omdat hier een vlieg met interesse voor mijn oren zit/vliegt.

Blij dat het ergste morgen achter de rug is.


Tip van de dag: Maltesers, snoep met ballen.


Note to NeCo: Come back tomorrow en lees uw comments eens na. Ik wil weten hoe ge aan die counter/egoteller komt :-).

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

het is een skynetdingske... greetz NeCo

woensdag, juni 15, 2005 9:38:00 a.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home