PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

10 juni 2005

Gezocht

Ik heb Inge beloofd dat ik ging vertellen hoe ze gisteren als deus ex machina uit de lucht kwam gevallen/op msn kwam, om mij verder te helpen met informatica. Ze heeft me met een kleine verduidelijking enorm geholpen en zo kon ik vandaag maar liefst 30 minuten minesweeper spelen tot we het examen moesten afgeven. Bedankt Inge B.

Ondertussen zit ik met een lichte vorm van writer's block. Wat dat is weet ik eigenlijk niet, Shakespeare had het ooit en die heeft prachtige stukken geschreven dus misschien is dit een teken...
Maar genoeg gezever! De eerste die mij hier een leuk onderwerp kan geven om over te leuteren: laat het mij weten! het optreden van U2 en de mogelijke zwangerschap van Paris Hilton brachten mij geen vlot tekstje dus die onderwerpen zijn al geschrapt. Neem rustig de tijd, ondertussen schuif ik aan tafel.