PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

02 juni 2005

Herminator II

Die middag op het cultuurexamen...

"Bespreek eens de vrijheid doorheen de cursus", zei Herman Laitem. Het had iets weg van de Leffe-reclame waarbij een studente een glas bier inschenkt en vervolgens in één zin haar mondeling examen maakt.

Hier zou het echter niet pakken want ik had enkel een halfvol flesje water bij.
Met een beetje zenuwachtigheid begon ik te vertellen...
Van mensen opgesloten in gouden eieren tot gedichten waar Gruwez zijn vriendin doodschrijft.
Van Stripverhalen als zandbak van de maatschappij tot de onderdrukking van kunst door de nazi's.

Na mijn 15 minutes of fame mocht ik vertrekken. Hij zag dat het goed was.


PS: normaal stond hier nog de verwijzing naar de blog van waar ik mijn inspiratie haalde... Maar een andere blogger begon met insinuaties waardoor ik deze maar heb weggelaten. Censuur op internet, het bestaat!

1 Comments:

Blogger IBo said...

Desondanks is het vermelden van uw bron toegestaan...

vrijdag, juni 03, 2005 2:18:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home