PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

24 juni 2005

Hot stuff

Summer in the city van Joe Cocker klinkt door mijn boxen terwijl ik naar de temperatuur van mijn pc kijk. 45°C is best warm voor een bak die gewoon aanstaat. De thermostaat geeft gelukkig iets minder aan maar 27°C rond middernacht is iets teveel van het goede. Wil ik dan regen? Neen. Of toch niet veel regen. Morgen tickets controleren op TW Classic en in zo'n omstandigheden wil je een mooie compromis tussen een hittegolf en een stortbui. Een hittebui of een stortgolf dus.

Ondertussen zijn Bananasplit van Lio (nu gecovered door Vive la fête) en Lady van Mojo al afgelopen en blijf ik maar dromen. Dromen van vakantie en veel water.

Ik wens ieder van u allen trouwens een aangename vakantie toe. Of u nu gaat bakken in Salou, festivals afloopt in eigen land, thuis uw kelder gaat witten of de hele zomer niks doet...

Geniet ervan.