PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

02 juli 2005

Dag 2

Minder nat. Dat is de algemene samenvatting. Ondertussen vergeet ik leuke details en heb ik te weinig tijd voor een volledig verslag (ik heb 2 uurtjes vrij om op die tijd van Werchter naar Aarschot te rijden + douchen + bloggen + ademen).

keywords for today
droger, modder, afwisseling, Antwerps meisje, geweldige groepen.

De programmatie van Rock Werchter lag een beetje overhoop blijkbaar want toen ik net voor de ingang stond begon Jimmy Eat World, best aangenaam om zo te werken. Het is me zelfs gelukt een aantal keer dichtbij te gaan tijdens de shows van Within Temptation (met een prachtig decor zoals gewoonlijk), Faithless en Armand Van Helden. Faithless was overigens de ideale closing act gisteren, Maxi Jazz had de hele wei in zijn hand, inclusief deze grote jongen.

Vandaag is het (voor mij toch) volop uitkijken naar Pennywise, T'hof van Commerce en Rammstein (waarschijnlijk weer met veel vuurwerk). Daarom hou ik het vandaag wat onoverzichtelijk hier want ik ga meteen weer aan de slag.