PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

22 juli 2005

Ex-traordinary

Wat tijd teveel of een grote liefde voor happy roze? Dan mag u altijd eens langsgaan bij Tine. Ik heb ze hier rechts maar gelinked als 'Tine's blog' nadat haar voorstellen als 'zielige trut' en 'pwinsez sletjuh' werden geweerd.
Wie is Tine? Een 19-jarig dromerig meisje uit Aarschot dat met haar 1m70 net onder mijn kin past. Daarbovenop is ze enorm plakkerig, in a positive way.

Ze is nog maar pas begonnen met bloggen, maar na alle nachtelijke gesprekken ben ik er zeker van dat ze vroeg of laat wel zal uitbarsten in originele uitgeschreven ideetjes.

Eigenlijk doet ze me wel denken aan Bridget Jones maar dan met een mooier kontje. Verwacht daarom niet dat ze op haar blog haar liefdesleven tot op het bot zal analyseren. Ze is een gevoelig meisje met eigenwijze ideetjes, en altijd goed voor een nachtelijk gesprek. Dat doet me er eigenlijk aan denken dat ik ze al even niet meer heb gezien. Deze week eens een terrasje doen Pwinsez Sletjuh?


Om ze wat visueler voor te stellen...



Ondertussen heb ik terug zin om te schrijven maar ben ik alweer een weekendje het huis uit. Zand en schelpjes, I'm coming back!

1 Comments:

Blogger Tine said...

Ok die foto's konden wel een ietsiepietsie kleiner hoor :$ Maar voor de rest klopt het wel allemaal.. alleen die nachtelijke gesprekken waren blijkbaar iets te nachtelijk om me er iets van te herinneren.. Fris dat eens even op bij mij? En van dat terrasje: de Osschotse Feesten komen weer dichterbij, dus euh ;) komt in orde! xx

vrijdag, juli 22, 2005 8:58:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home