PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

09 juli 2005

Hello, goodbye

Vandaag afscheid genomen van de man die zijn volk bier leerde drinken. Maurits het ga je goed.
Ook ik neem vandaag afscheid want vanaf morgennamiddag lig ik met mijn luie kont op het strand voor een weekje. Vanaf zondagavond zal hier wel iets nieuws staan, afhangkelijk van hoe boeiend mijn vakantie was. Verwacht ook nog een blogje over 11 juli, of toch over mijn mening op het 'Vlaamsche' gevoel, allemaal nadat mijn afdruk op het strand is nagelaten, of misschien wat vroeger als Greenpeace mij terug de zee in wil duwen.

Ondertussen is het voor mij de hoogste tijd om mijn bed op te zoeken. Vandaag amper geslapen en vannacht moeten invallen op mijn toekomstige vakantiejob (een pakjesbedrijf opgericht door Dirk Hans en Ludo). Geweldige kans om de boel daar eens te verkennen want na mijn vakantie maak ik het daar een maandje onveilig.

Maar ik dwaal weer af. Bij deze wissel ik mijn blog in voor zand en schelpjes, en mijn toetsenbord voor een luchtmatras op zout water.