PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

13 augustus 2005

Gedaan!

Dat was het dan. Na een maandje nachtwerk mocht ik daarstraks mijn fluo-oranje outfit binnenbrengen. Op 20 werkdagen meer pakjes in mijn handen gehad dan al mijn kerst-nieuwjaar-paas-sinterklaas- en verjaardagen van de afgelopen 21 jaar samen. Van vederlichte kleine doosjes tot halve frigo's (don't believe the -25kg) die een spontane "godverdomme" deden opkomen. Het is allemaal voorbij...

Of toch tot eind september want zaterdag mag ik op sollicitatiegesprek om er het komende jaar op zondag te werken. Iets wat ik medestudenten ten zeerste kan aanraden want een zondag betaalt dubbel. Nog meer sollicitatienieuws: na de teleurstelling door P-magazine mocht dinsdag van Netwerk eens langskomen voor een gesprekje. Met een beetje geluk dus weekendwerk en een stageplaats in een week tijd. Nu nog die herexamens...