PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

07 augustus 2005

Ik kan niet kiezen

Ik kon nooit kiezen en waarschijnlijk zal ik nooit goed kunnen kiezen.
Studierichtingen, aankopen, alledaagse keuzes, baanvakken, maaltijden, slaapuren, kleren, films & tv-programma's, meisjes... Ze waren allemaal zo moeilijk want de ene keuze had voor- en nadelen ten opzichte van de andere.

Op zich is het wel grappig maar het kan ernstige gevolgen met zich meebrengen. Stel dat er twee mensen aan een klif hangen. Slechts een van de twee kan ik redden, het zou niets uitmaken want tegen de tijd dat ik heb gekozen zijn ze beiden te pletter gestort.
Vandaag is het iets minder erg, ik moet een eigen mening vormen over mijn eigen situatie en ik kan niet kiezen of ik het leuk moet vinden of niet. Natuurlijk vind ik het leuk, maar niet helemaal. Ben ik een lucky man? Jazeker, maar had ik niet liever... Verdien ik het? Ja, maar zeker niet helemaal.

Ach wat kan het jullie schelen, I'm not telling anyway. Of ik ben toch nog aan het kiezen of ik het zou vertellen of niet.

2 Comments:

Blogger Tine said...

Ondertussen al gekozen dan? :) x

donderdag, augustus 11, 2005 8:18:00 p.m.

 
Blogger PJ said...

Not really, maar ondertussen valt er niet meer over te kiezen want mijn situatie is van "leuk met wrang gevoel" naar "as usual" gegaan. And we all know "usual" sucks. x

vrijdag, augustus 12, 2005 5:18:00 a.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home