PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

05 september 2005

"PJ nu heb'k iets voor"

Op een dag als deze is inspiratie ver zoek...
En dan dit...

Een tijdje terug had mijn zus van iemand gehoord dat je met een sleutel van Ford eender welke Ford kan vergrendelen. Het lijkt wat ongeloofwaardig, maar Ford heeft nu eenmaal enorm ronde sleutels dus who knows. Nu wil het toeval ook dat ik ondertussen al 2.5 jaar rondbol met een oude Ford Fiƫsta en mijn zus heeft sinds kort een iets lichtere versie hiervan. Daar zag ze natuurlijk de uitstekende gelegenheid om de sleuteltruc te proberen... En inderdaad! Met mijn autosleutel kon ze haar eigen wagen op slot doen terwijl haar (enige) sleutel nog op het contact stak. Voelt u de bui komen?

Het experiment lukte, je kan met een Ford sleutel probleemloos een andere Ford vergrendelen. Maar je kan de wagen niet terug openen met die sleutel...

Iemand ervaring met carjacking?


PS: nog even de 1000e bezoeker van mijn blogje bedanken.
En natuurlijk ook de 999 voorgangers die mijn egoteller een draai hebben gegeven.


Update: ik heb mijn roeping gemist, 15 minuutjes en de wagen was open met behulp van een kapstok.

1 Comments:

Anonymous micho said...

Ja, zo lang naar de kapstok zoeken om hem dan achterop je rug te vinden, het is me wat!

dinsdag, september 13, 2005 1:18:00 a.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home