PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

16 september 2005

Zonder titel

Blijkbaar heeft niemand mijn vorige post tot het einde gelezen. Anders had er wel iemand zijn mening laten weten over het toekomstig premierschap van Di Rupo. Diep teleurgesteld zal ik proberen om de volgende keren meer in SS-stijl te schrijven. Short & Simple voor alle duidelijkheid.

What's new today? Not much. Gisteren opgezoch in welke mate het mogelijk was om mijn bezinezuipend beest om te bouwen tot iets waar ik oud frietvet kon inkappen, blijkt dat dit enkel voor dieselmotoren mogelijk is. Arme studentjes met hun tweedehands wrak worden nogmaals aan hun lot overgelaten.

In de categorie boeiende zaken moet ik jullie teleurstellen. Met de herexamens voorbij en twee van mijn favoriete vrouwen op vakantie val ik in een klein zwart gat. Gelukkig ben ik niet van de magerste waardoor ik nooit volledig door dat gat zal geraken.
Maar ik dwaal af, tijdens mijn kort verblijfje aan zee ben ik begonnen aan "Mannen komen van Mars, vrouwen van Venus" van John Gray. Een handboek om de communicatie tussen mannen en vrouwen beter te laten verlopen. Hopelijk steek ik er iets van op. Want hoewel ik eindeloze bewondering heb voor vrouwen, is het voor mij -en zoveel mannen- nog steeds onmogelijk om een vrouw voledig te doorgronden.

Ps: in de categorie spijtig nieuws ligt Wouter Deprez uit 'De slimste mens'. Marc Reynebeau daarentegen heeft mij geleerd dat Adidas staat voor 'all day long I dream about sex'. Een zeldzame uitspraak die uitzonderlijk voor mannen èn vrouwen duidelijk is.