PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

13 november 2005

Voor een elfje

Vanavond hing er romantiek in de lucht.
Wat was ik blij dat ik het kon beleven.
Toch was ik was maar de boodschapper,
bijna beschoten in de vlucht.

Vannacht wordt een slapeloze nacht.
Van twee mensen die nu zweten.
Dat zij samen zijn in één gedacht.
en het van elkander weten.

Je vertrouwde erop,
dat ik je goed kende.
Toen jij angstig wegkeek,
en ik die sms verzendde.*

Jij leeft veel te angstig,
Je stond daar zo te beven.
Vertrouw mij even, alsjeblieft,
en geniet nu van je leven...



*Beschouw 'verzendde' als een stukje dichterlijke vrijheid

3 Comments:

Blogger Tine said...

just when the caterpillar thought the world was over it became a butterfly.. je eierstok ;)

zondag, november 13, 2005 7:30:00 p.m.

 
Blogger Tine said...

het is dus idd in de sjakosj.. sinds gisteren.. voel me zalig

woensdag, november 16, 2005 10:47:00 p.m.

 
Blogger Tine said...

:D dermeeeee da da zo raar klonk :d

vrijdag, november 18, 2005 11:57:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home