PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

16 december 2005

GuFra opent!

Morgen is het zover. Gunther start zijn eigen winkel. Who the fuck is Gunther denkt het merendeel van jullie. Wel Gunther is sinds mensenheugnis mijn buur/beste vriend. Vorig jaar werd hij zelfstandig pc-hersteller en morgen, bijna een jaar later start hij zijn eigen computerzaak.

Dat is het in een notendop en het minste wat ik kan zeggen is dat ik hem bewonder om als 21-jarige zoiets uit de grond te stampen. Voor de geïnteresseerden, de advertentie in de Pass-Partout is grotendeels van mijn hand.





Gufra.be is trouwens de website. Allen daarheen!

Coming up: mijn eindejaarsbedenkingen (ze zijn in de maak). Maar voor vanavond hou ik het op een leuke receptie. Enjoy the weekend.

1 Comments:

Blogger Kelvin said...

Kia Ora (Hello) from a blogger down under in New Zealand. Is 998 Euro expensive ??? By the way, you get 16 minutes of fame !!! (hehe)
I cannot understand your language. Merry Xmas from down under.

vrijdag, december 16, 2005 7:48:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home