PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

30 december 2005

PJ's eindejaarsvraagjes

Belangrijkste evolutie of trend van het afgelopen jaar
Paus JP II die na een ondraaglijke strijd toegaf aan de roep van god. Het was een luide roep want de paus was al een beetje hardhorig en wou dus niet direct komen.

Beste/slechtste programma
Slechtste was zeker 'verdeel en heers' omdat het programma zoveel meer had kunnen worden. Slechte grappen en overacting, a bad combination. Beste programma: Lost & Desperate housewives. Voor het eerst sinds lang waren er twee series die in mijn ogen van topkwaliteit zijn.

Beste boek/concert/enz...
Boek: Het Belgisch Labyrint, concert: Half de werchterse wei. Film: King Kong, Peter Jackson bewijst dat LotR geen lucky shot was.

Wie wens ik wat toe in 2006
Ik wens al mijn vrienden de sterkte toe om mij nog een jaar te verdragen. Gunther wens ik veel succes met zijn nieuwe zaak. Mijn klas wens ik een schitterende job toe vanaf deze zomer. Thuis wens ik ze allemaal een goed lief toe. Op het werk wens ik ze pakketjes onder de twintig kilo toe. En mezelf wens ik... zoveel toe. Alles is mogelijk als je je maar inzet.

Leukste gebeurtenis van het jaar
Tien dagen rust aan de Hollandse kust

Woord van het jaar
Hust

Wie zou je wel eens uit de kleren willen zien gaan?
Tatiana Silva & Virginie Claes

Goede voornemens
Zoals vorig jaar: Tatiana Silva & Virginie Claes uit de kleren krijgen, een goed lief vinden, een beetje afvallen, slagen in eerste zit, ongeveer de dingen die me vorig jaar niet gelukt zijn.