PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

28 december 2005

Science-fiction

When you least expect it. Auto in panne, vreemde vrouwen in mijn msn-lijst. Genoeg voor een dagje? Vergeet het maar, mijn buurvrouw werd 45 en na het koud buffet kwam er een suprise act. Welja 'act' geen striptease ofzo maar wel een waarzegster...

Lach mij niet uit. Ik sta ook skeptisch tegenover vrouwen met een kaartspel en vage beweringen. Ze bleef ook wel enkele keren te vaag. Zo kan ik jullie voorspellen dat er in de woonkamer naast het raam een kast staat!

Maar even concreet. Ze verbaasde me alvast door vlakaf te zeggen dat ik nu in het vierde jaar van mijn studies zat en al een pak studentenjobs had versleten. Tijd voor een lief heb ik de laatste tijd niet gehad, deels ook de drukte op school.
Gelukkig zijn er vooruitzichten, binnen 2-3 maanden komt er een meisje langs (precieze details laat ik hier achterwege).

Tot zover de directe voorspellingen, ik laat het jullie weten zodra ik van de markt ben.
Naar de toekomst toe kwamen er een pak staffere uitspraken. Uiteraard niet te controleren maar wel leuk om te horen. Ik sterf op de gezegende leeftijd van 94 jaar! Tot mijn grote verbazing zal ook ooit trouwen en twee dochters krijgen (twins). Wie de steek al voelt komen: ja ze gaan op mij lijken.

Exacte examenresultaten bleven uit maar vast werk in de richting van mijn studies komt er binnen een paar jaren.

Voila, mijn toekomst in een notendop. Niets verifiƫerbaar, maar wel een leuk avondje entertainment.

1 Comments:

Blogger Tine said...

ffffffff wa een amatrice, in plats van dan direct te zeggen WIE dat uw vrouw wordt, da zou het voor u veel gemakkelijker maken :) x

woensdag, december 28, 2005 9:58:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home