PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

13 januari 2006

Heusnoorn

Toeters & Bellen!
Een van de irritantste dingen op tv sinds Albert Motard. Je zoekt het ongelooflijk makkelijk woord en belt. Natuurlijk moet je de tiende beller zijn op een betaallijn.

Maar ik dwaal af. Uit nachtelijke verveling staat vt4 hier op en we zoeken een woord van vier letters met in het midden IJ. Iets in de aard van 'pijn', 'mijn', 'lijn' enz...

"Ja, we hebben weer een tiende beller, hoe noemt u"
"Ik ben Maria"
"Ooh wat klink jij lief Maria, weet je het juiste antwoord?"
"Ja, 'ONGELUKSGETAL!'"
(licht beschaamd gezicht)
"Sorrrry Maria, maar ik denk dat je het antwoord heb voor euh... die andere zender."

2 Comments:

Blogger Tine said...

ehheehe :D die programma's zijn zooooo stom he!! omg! zondag gehoord op radio (geen idee hoe het programma noemt, maar is van 12 tot 1 denkik op radio 1 of 2) -> grapjes over prins Laurent ofzo die belt naar zo'n spelleke woord: Dik Raems :D ;) weet u het antwoord??

maandag, januari 16, 2006 10:24:00 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Meer nog ! Ik wil de zaak vanaf nu ernstig gaan documenteren ! Hoe de komende dagen de website www.stippenlift.be in de gaten. In de naam van de wetenschap en de universele humor.

Sebas

dinsdag, april 25, 2006 8:42:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home