PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

11 januari 2006

Socio (3/slot)

Lees even Socio I en Socio II na.
Het examen ging eigenlijk niet zo vlot. Vraag na vraag kreeg ik flashbacks naar het vorig examen. Jammer genoeg bleven ze beperkt tot de vragen en niet tot de antwoorden. Om me na het examen toch nog wat hoop te geven, vergeleek ik enkele antwoorden met de lector. Na drie fouten op vier vragen ben ik van miserie gestopt. Het was duidelijk dat er vroeg of laat een buis ging komen ter omvang van deze...

Tot ik vanavond mijn mail checkte.
____________
Dag Pieterjan,
dit mailtje is hier met vertraging binnen gerold...
Onderzoek wordt blijkbaar door iemand anders gegeven, het staat niet meer in mijn opdracht. Dus van mij krijg je nog slechts sociologie.
BTW, proficiat, je hebt een 12 voor je examen.
CU
Fred
____________

1 Comments:

Blogger Tine said...

yow yow pj, tryin' to be as cooool as yer old teacher man, congrats and CU yo yo yo!

*slammin' hi5*

donderdag, januari 12, 2006 1:09:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home