PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

31 januari 2006

uck ou

Jozefmariajezus,

Geef mij de kracht om te zeggen dat het me niets kan schelen.

Er is wel degelijk een tweede reden waarom ik 's ochtends zoek naar de luidste nummers met de zwaarste repetitieve beats. De eerste is omdat ze mij wakkermaken
De tweede is omdat het telkens drie minuten zijn dat ik mijn ogen kan sluiten en even zonder nadenken mag volgen in het repetitief verhaal des levens, waar de weg al lang vastligt en creativiteit is weggelegd voor wie er goed in is. Drie minuten waarin de wereld zonder mij draait.

4 Comments:

Blogger Bad, mean & ugly said...

JezusMariaJozef!!!

Je hebt dit waarschijnlijk 's morgens geschreven.

Niet doen, jongen, niet doen!

woensdag, februari 01, 2006 2:55:00 p.m.

 
Blogger Tine said...

Geef mij ook maar de kracht om te zeggen dat het me niets kan schelen...

woensdag, februari 01, 2006 6:11:00 p.m.

 
Blogger Tine said...

heeeee het heeft geholpen :D

vrijdag, februari 03, 2006 8:51:00 p.m.

 
Blogger Unknown said...

Hello, the first time I read your share, I feel it makes sense. Thank you, have a nice time here:
>> https://songlyricsaz.mobi/angel-eyes-2-lyrics-16252.html
>> https://songlyricsaz.mobi/jolene-2-lyrics-16249.html

maandag, april 03, 2017 11:26:00 a.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home