PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

19 februari 2006

Eurolooks

De Eurosong-soap is even ten einde en om mijn zus citeren: "die Belle Perez mogen ze wel eens afschieten." Maar we gaan het hier niet hebben over de Limburgse runner-up. Wel over winnares Kate Ryan. Als fan van vrouwelijk schoon denk ik dat we qua sex-appeal dit jaar eindelijk beter scoren dan met Barbara Dex, Urban Trad, Vanessa Chinitor of salto-Sergio. Waarom? Vergelijk onderstaande foto's zelf maar eens.





Je t'adore.

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

pj, sewes krijg ik de flikke op men dak :p ma k... ge hebt gelijk...

grtz
de zus

maandag, februari 20, 2006 1:32:00 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Belle Perez heeft in haar dikke teen meer sex-appeal zitten in een gemiddelde Ryan Kate...wat mij betreft...shut the door...en close de windows en curtains in ene keer ook.

maandag, februari 20, 2006 4:13:00 p.m.

 
Blogger Tine said...

ik zie het al aankomen: we gaan weer afgaan opt eurovisiesongfestival.. *zucht*

donderdag, februari 23, 2006 9:10:00 p.m.

 
Anonymous charline said...

zeg ga junder stopn zo over belle teklapn ge ga zelf eens na je eigen kujken Belle is SUPER goe en zij mocht na athene gaan in de plekke Kate Ryan die teve
als je ziet et tegen Bele e je al haar fans tgen je wi!!!!!!!!!!

woensdag, maart 26, 2008 12:22:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home