PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

15 februari 2006

Nog vragen?

Onder invloed van het examen dreamweaver, ben ik op zoek gegaan naar een scriptje om mijn blog wat op te fleuren.
Na wat rondneuzen op Leejoos webhebbies kwam ik bij een mini poll terecht die vanaf vandaag hier rechts van u prijkt (onder great blogs).

Vraag van de week: Wat betekent Valentijn voor u? Vier keuzemogelijkheden en een knop. Voorlopig heb ik de 'naam' en 'email' vakjes nog niet kunnen verwijderen, maar het formulier mailt zichzelf toch naar mij via uw mailbox dus anoniem is het (voorlopig) nog niet. Markante uitslagen hoort u hier in een exclusief verslagje.

Maar ik wil meer. Het internet heeft zoveel meer te bieden dan tekst en beeld. Misschien verplaats ik mijn blog wel naar een eigen site met veel meer mogelijkheden dan Blogger. Geen paniek, voorlopig kunt u zich hier nog blijven ergeren aan mijn teksten. Ondertussen leef ik me alvast uit op mijn oude fotosite (binnenkort terug up and running) en mag u gerust reageren op de vraag van de week in de poll aan de rechterkant.

Update: Nog meer nieuws van de rechterkant: mijn egoteller begint sinds vanmorgen met een vijfje. Bedankt!

2 Comments:

Blogger Bad, mean & ugly said...

Leejoos webhebbies: toffe link. Gracias!

woensdag, februari 15, 2006 4:40:00 p.m.

 
Anonymous NeCo said...

ik denk dat ik nummer 5000 was. U trakteert me later maar ;o)

woensdag, februari 15, 2006 9:57:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home