PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

27 februari 2006

U kijkt toch ook?

'HET' is terug.

Met 'het' bedoel ik Big Brother. De moeder van reality-tv in de 21e eeuw is terug en hoe marginaal het concept en de bewoners ook zijn, ik ben op dit moment aan het kijken.

Geef uw mening bij vraag van de week (rechtsonder). Ook al zijn de reacties niet anoniem voor mij, ik zal niemand hier stiekem verklikken.
----
In de echte wereld is het momenteel karnaval. Fans van verkleedwerk en grote proporties alcohol, begeef u dinsdag naar Zichem. Mijn outfit blijft nog even onbekend, lees: ik weet het zelf nog niet goed. Dinsdag, Zichem (markt), allen daarheen!

4 Comments:

Blogger Tine said...

waar zitten ze toch met hun gedachten? niet naar gezien dus gisteren; maar wel gehoord dat er een 7 maand zwangere vrouw bij zit, een seropositieve man en wat was het nog allemaal?? help zeg.. marginaal gewoon.. en dat er daar dan nog mensen naar kijken ook.. *zucht*

dinsdag, februari 28, 2006 10:42:00 a.m.

 
Blogger Tine said...

Yes yes yes!! Ik had eens inspiratie en heb dus een tesktje geschreven!! :) Ok ok het gaat wel over snot, maar das bijzaak, ik heb iets geschreven en wacht ongeduldig op uw reactie :D

dinsdag, februari 28, 2006 12:11:00 p.m.

 
Blogger Bad, mean & ugly said...

S N O T ?

Hoeveel pagina's?

dinsdag, februari 28, 2006 5:37:00 p.m.

 
Blogger Tine said...

pagina's?? ik weet het niet, ga anders eens zelf lezen :p

donderdag, maart 02, 2006 9:09:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home