PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

05 februari 2006

'wereldwijd' geheim

Vond u Lost niet spannend genoeg?

http://whatisthesecret.tv

Laat u gaan!
Maar laten we eerst eerlijk zijn. Dit is een knap staaltje internetmarketing. Wie even rondzoekt op internet komt al snel te weten dat het geheim op 16 februari wereldwijd bekend wordt gemaakt. Laten we opnieuw eerlijk zijn, Amerikanen zien zichzelf graag als 'wereldwijd'. De kans is dus groot dat we moeten wachten tot september (nieuw tv-seizoen). Betrouwbare bronnen beloven mij in dat geval echter een sneaky preview en uiteraard zal ik jullie al dan niet warm of koud maken (dat laatste niet te letterlijk opvatten).

3 Comments:

Anonymous kommaneuker said...

wereldwijk bestaat volgens mij niet, een sneaky preview is een sneak preview en "al dan niet warm of koud maken"... De uitdrukking het laat me koud bestaat, het maakt me koud betekent iets anders. Al dan niet slaat op een mogelijkheid, maar doet hier niets terzake. Al dan niet warm maken, al dan niet koud laten of warm of koud laten waren allemaal correcte mogelijkheden geweest, maar in deze zinsconstructie trekt het op geen bal.

dinsdag, februari 07, 2006 7:22:00 p.m.

 
Blogger PJ said...

Update: met dank aan de kommaneuker (zie comment) een klein beetje aangepast. Het 'al dan niet' slaat inderdaad op misschien (afhangkelijk van wat ik er van zal denken). Het warm/koud zinnetje is inderdaad fout maar ik vond het wel leuk klinken.

dinsdag, februari 07, 2006 7:56:00 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Afhangkelijk...

woensdag, februari 08, 2006 2:50:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home