PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

14 maart 2006

Bedankt

Bestelwagens van Belgacom doen in Bagdad dienst als ziekenwagen. Zouden ze er daar ook drie weken op moeten wachten?
----

Maar over naar wat ik echt wil zeggen: bedankt!

Stel u er geen exuberante taferelen bij voor, maar op zes dagen tijd had ik zes afspraakjes. Elke keer leuker werden ze leuker en de reden dat ik erover begin is omdat ik twee dames speciaal wil bedankten

De eerste is Tine, die (louter professioneel) in mijn bed dook. Stelt u zich er geen zwoele avond met passionele seks bij voor. Met professioneel wil ik zeggen dat ze zo vriendelijk was om te poseren voor een schoolopdracht over veilig vrijen. Als ik haar toestemming krijg, zal het eindresultaat hier binnen enkele dagen ook verschijnen. Dat resultaat mag er -naar mijn mening- best wezen en voor de geweldig leuke/grappige/gezellige/mooie avond wil ik haar dan ook bedanken. Tine, je bent een schat van een vrouw!

Het tweede meisje is een speciaaltje buiten categorie. Ik kan hier nog pagina's doorgaan over hoe lief, leuk, grappig, slim, speciaal en uniek ze wel is, maar na vandaag zal ze het zelf wel weten. Eefje, ik wil je bedanken voor alle mooie momenten van het afgelopen jaar en je zeggen dat vandaag gewoonweg uniek was.

Wat zou de wereld een rotplaats zijn zonder vrouwen als Tine en Eefje. Don't shoot me als u niet tot de twee voorgenoemde behoord. Iedereen is uniek (wat een contradictie) maar vandaag gaan 'my fifteen minutes of fame' volledig naar deze twee dames...

5 Comments:

Blogger Bad, mean & ugly said...

PJ, je hebt het vandaag wel erg zitten, hé.
De één in je bed en de ander wordt in de bloemetjes gezet voor de talloze mooie momenten.

Life is....

dinsdag, maart 14, 2006 7:03:00 p.m.

 
Blogger Cherry Blossom Girl said...

Oohh PJ,
wat een mooie en lieve woorden die snaren van elke mooi herinnering weer doen trillen!
Ik beloof het je, wij beleven samen nog de meest onvergetelijke momenten. Zo zoet als kersen.
Cherry BG

dinsdag, maart 14, 2006 11:06:00 p.m.

 
Blogger Tine said...

bm&u is gewoon jaloers ;) - en nogmaals PJ: graag gedaan-en jij bedankt... het enige wat je nu nog nodig hebt om die poster te posten is de toestemming van erik he :) *knuv*

woensdag, maart 15, 2006 10:23:00 p.m.

 
Blogger Bad, mean & ugly said...

Groot gelijk, Tine. Gewoon jaloers!
En verwondert je dat?

donderdag, maart 16, 2006 10:16:00 a.m.

 
Blogger Tine said...

jup nogal :p :)

btw pj, je hebt in dat mailtje naar erik toch vermeld dat je photoshop gebruikt hebt he??

x

donderdag, maart 16, 2006 11:03:00 a.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home