PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

10 maart 2006

Groot nieuws

Ik ben 195 centimeter groot. Wat wil zeggen dat ik op 21-jarige leeftijd nog steeds groei.

Groot nieuws in de letterlijke zin dus. Om jullie toch nog wat leesvoer te geven, deel ik bij deze mede dat ik morgen mijn laatste examen heb. Die term is relatief aangezien het mijn laatste examen van deze examenperiode is. Binnen twee weken volgt er een andere examenperiode waar ik eigenlijk maar één examen heb. Daarbovenop kunnen er in september (hopelijk voor de verandering niet) nog examens volgen. Maar als alles goed gaat, is dat examen binnen twee weken zelfs mijn laatste examen, ookal moet ik volgend jaar nog een jaartje doen.

Volgt u nog? Ik ook niet meer.

Waar het op neerkomt is dat ik morgen -als alles goed gaat- mijn laatste examen in het derde jaar heb. In fifteen minutes of fame duidelijk maken dat ik het ken. Gaat dat lukken? Stuur SMS Yessing naar de commentaarhoek als u denkt dat ik alles weet van scenario's, genres, fictie, monteren en de functie van geluid bij een beeld. Stuur SMS september als u denkt dat het voor een andere keer zal zijn.