PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

24 maart 2006

IK WIL OP VAKANTIE

Liefst Zuid-Frankrijk
Liefst Ardèche
Liefst een bungalow
Liefst beetje zwembad
Liefst beetje rivier
Liefst mogelijkheden om 's avonds te ontspannen (no prostitution)
Liefst Met Gunther een Eefje (en Philip?)
Liefst met nog een vierde man om de prijs te drukken
Liefst NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

Maar het zal voor deze zomer zijn.

Voor één keer mag u mij bespammen met leuke en nuttige links. Niets van de bovenstaande dingen moeten er per sé zijn (op het Gunther-en-Eefje-stuk na), maar ik zal en moet dit jaar ergens geraken wat onder de term 'zonnig zuiders buitenland' valt.

Wat zit er voor u in? Uw bescheiden natte droom waarmaken: mij wegsturen! Hoe beter de suggestie hoe langer ik wegblijf. Zet uw campinglink bij de comments, als ik ze uiteindelijk kies dan trakteer ik graag u op een zuiderse cocktail!

3 Comments:

Blogger Tine said...

Ik wil op Erasmus...

zondag, maart 26, 2006 7:37:00 p.m.

 
Blogger Cherry Blossom Girl said...

Whaaaaaaaaaaa...
Ik probeer de gedachte maar weg te dringen zodat ik er niet zo hard naar zit te verlangen. Maar op deze manier gaat het niet lukken Pj, merci hoor :p.

Tot dan genieten we maar van het zonnetje dat nu toch zijn best begint te doen hé.

PS. we zijn elkaars zonnetje toch ook een beetje hè...

maandag, maart 27, 2006 11:52:00 p.m.

 
Blogger Tine said...

en als dat zonnetje even wegduikt, samen onder de zonnebank he ;)

maandag, maart 27, 2006 11:59:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home