PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

05 maart 2006

Lok eens een PJ mee

Maandag: "Hé ga je mee naar een fuif vrijdag?"
Dinsdag: "Het is eigenlijk geen fuif maar meer een benefiet."
Woensdag: "Er zijn ook twee optredens die avond, het gaat gezellig worden."

Telkens stelde ik ****** en ******** gerust, ze mochten een vvk-kaartje kopen, ik ging zeker mee op stap.

Donderdag: "Paul Severs komt optreden..."
Vrijdag: "En Luc Steeno."

De rest van het verhaal censureer ik liever. Dit complot om mij mee te krijgen naar 'dit soort evenementen' was uiterst kwaadaardig. Desalniettemin was het hilarisch met momenten. "Dam dam dam, dam dam bidoebidoebi" blijft spijtig genoeg wel in mijn hoofd zitten.

Voor één keer dus een stevige censuur omdat de wereld net ietsje te klein is. Laten we zeggen dat het met honing te maken heeft en de plaats waar de honing door de week zit...

Nog even ter verduidelijking. Deze avond viel onder de categorie 'foute feestjes'.

2 Comments:

Blogger Bad, mean & ugly said...

Lok eens een PJ mee?

En wordt je daarvoor niet gestraft dan?

maandag, maart 06, 2006 4:53:00 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Het dunkt mij dat dat al een straf op zich is...

dinsdag, maart 14, 2006 1:33:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home