PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

17 maart 2006

My 5476 minutes of fame

Vandaag is het exact een jaar geleden dat ik op aanraden van Peter deze blog ben gestart.

Waren het lot en mijn talenkennis iets beter geweest, ging ik vandaag mijn laatste schooldag tegemoed. Mijn klasgenootjes vertrekken maandag op stage en gaan daarna de wereld verkennen met een scherpe pen en dito vragen. Niet dat ik mijn eigen situatie betreur (ik ga vier rustige weken tegemoed), maar het toont aan hoe in een jaartje alles kan veranderen. Het valt me op hoe relatief en tegelijk hoe veranderend zo'n jaartje kan zijn.
U leest het, een verjaardag is niet noodzakelijk een reden voor veel inspiratie, daarom heb ik even een 'best of' verzameld, iets waar u in een extreem leesgrage bui misschien wel van kunt genieten.

Shiavo
Exit Johannes-Paulus II*
Digitale tampons
Censuur
Waternood
Plan PJ*
Auvibel: zever, gezever
Gabbers*
Meta Media eist 100 000 euro van 20-jarige webmaster
175 jaar België
Pètrick & Greet, Johan & Els
Over strings en bommabroekjes
Mama, ik ben op tv
Belgo Wars: a new hope?*
PJ zoekt Bin Laden*
Uit eten
Daniel Craig is de nieuwe James Bond
Intelligent ontwerp*
Voor een elfje
Crise Parise se globalise
GoedGeilig man*
Sociologie
Gevonden bij 3Suisses
Sabam Hoessein
Luchtvervuiling*
Recht op overgewicht*
Deense cartoons

*Personal favorites

2 Comments:

Blogger Kristof said...

Fijne blogverjaardag.

vrijdag, maart 17, 2006 2:46:00 p.m.

 
Blogger Tine said...

gefeliciflapstaart ;) en mijn favoriet is natuurlijk 'voor een elfje'.. :) je weet wel waarom.. duizendmaal dankje!! xx

vrijdag, maart 17, 2006 10:08:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home