PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

18 maart 2006

Roddel van het jaar

Ik kan het bevestigen noch ontkennen, maar gisteren hoorde ik dat Kate Ryan een relatie zou hebben met Caren Meynen. Het blijft bij een gerucht, maar ik vond het toch het vermelden waard.

UPDATE: Ik kreeg een gedeeltelijke bevestiging van een andere bron. Deze wist me te zeggen "dat er ooit iets was tussen hen, maar ondertussen niet meer". Het kan snel gaan in de showbizz.
Maar ik maak er geen drama van. Liefste Kate, whatever, whoever you like: je t'adore.
Update 2.1: Een andere betrouwbare bron zegt me dat van het hele verhaal niets waar is. Laten we het daarbij houden voor ik nog meer commentaar over me heen krijg.

Update 2: Er is iets mis met deze cover. Wat het is kan ik nu nog niet zeggen, maar tegen dan wil ik wel kunnen zeggen dat ik het wist.

---

Als u zich trouwens afvraagt waar IngeB haar nieuwe posts blijven, ze zijn in aantocht. Ondertussen kan ik jullie toch al dit beeldmateriaal geven waar Inge het beste van zichzelf geeft met een andere blogger.

4 Comments:

Blogger Cherry Blossom Girl said...

Oela, ferm weetje als het waar zou zijn. Twee knappe madammen, als je 't mij vraagt :-).

zaterdag, maart 18, 2006 7:20:00 p.m.

 
Blogger Bad, mean & ugly said...

Update 2: trips naar Disneyland misschien?

IngeB: het beste van zichzelf geven? Dààr? Toen? Zò?

zondag, maart 19, 2006 8:45:00 p.m.

 
Blogger Sophie said...

ey... Ik heb da ook al gehoord van caren en kate...
dus wss toch iets van waar?

maandag, maart 20, 2006 12:23:00 a.m.

 
Blogger Telewizja przez internet said...

Best links to seks, seks video, seks filmy, seks free

seks video
seks free
seks filmy
seks
seks
Telewizja internetowa
Telewizja przez internet

dinsdag, april 04, 2006 9:59:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home