PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

07 maart 2006

Silence please

Een van de ongelooflijke dingen aan een vrouw, is dat ze regelmatig iets nieuws moet hebben. Ik heb me er al bij neergelegd dat ze klagen in de zin van "ik heb niks nieuws" terwijl de kleerkast niet meer dicht gaat, maar vandaag moet er thuis iets anders nieuws komen: behangpapier.

Waarom moet dat nu, op drie dagen van mijn laatste examen gebeuren? Behangpapier slijt toch niet? We zijn geen kleine kindjes meer dus tekeningen en scheuren zijn er ook niet. Neen, behangpapier moet gewoon vervangen worden omdat de almachtige god een teken heeft gegeven om te zeggen "'t is tijd voor een nieuw motiefke".
En zo geschiedde het, dat de behanger op 7 maart 2006 begon. Maar voor het echte werk begint, moet hij de deuren afschuren (vraag me ook niet waarom, maar ze krijgen ook een nieuw kleurtje).
Op drie dagen van mijn laatste examen schuren ze hier de deuren af. Ik weet niet wat u zich er bij voorstelt maar ik sta liever naast een Boeing 757 op zondagnamiddag dan in dit irritant luid lawaai te zitten. Zelfs gewoon mails checken/blog maken/uitrusten gaat eenvoudigweg niet.
Op mijn eenvoudige vraag "waarom kan dit niet vanaf vrijdag" was het antwoord simpel: "Dieje mens heeft niet altijd tijd en nu kon em er net mee beginnen, maar vrijdag heeft em met dat geschuur gedaan hoor."

Achja, ik weet al langer dan vandaag dat ik alleen tegen twee vrouwen niets kan beginnen, dus bij deze zoek ik andere oorden op vandaag. Bij voorkeur een rookvrije ruimte want met een steeds pijnlijkere verkoudheid is ademen toch niet zo comfortabel.

1 Comments:

Blogger Tine said...

hang gwoon een plaatje op de voordeur waar 'Dit is een openbaar gebouw' opstaat... dan is dat probleem van die rook al opgelost..

dinsdag, maart 07, 2006 10:27:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home