PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

22 maart 2006

Wat doet het pijn...

Om verzekerd te zijn.

Twee studentenmaandlonen zijn zonet overgeschreven richting Ethias en een stukje daarvan naar Euromex voor mijn rechtsbijstand.
Een derde maandloon volgt binnen enkele weken als de taks en keuring aan beurt is.

Maar er is verbetering in zicht. De vriendelijke dame van Ethias zei me dat ik na 4 jaar betalen volgend jaar in aanmerking kom voor een lager tarief. Vreemdgenoeg speelde mijn leeftijd hiervoor de belangrijkste rol. De 40 000 km of de vier jaar rijervaring maken niet zoveel uit, maar in mijn 23e levensjaar ben ik gewoon 'minder gevaarlijk'.

Bij deze stop ik het kill-the-fucking-barbie-commercials-fonds van gisteren en richt ik het trakteer-pj-wat-vaker-want-hij-werkt-zich-kapot-voor-de-verzekering-fonds op. Zoals de naam het zelf zegt, stortingen mogen in natura.

Bedankt!

6 Comments:

Blogger Bad, mean & ugly said...

PJ, ga eens langs bij Ethias en Euromex.

woensdag, maart 22, 2006 8:23:00 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

PJ, had eens wat beter uw best gedaan bij het studeren. Dan was er van 'studentenmaandlonen' geen sprake meer...

vrijdag, maart 24, 2006 10:33:00 a.m.

 
Blogger PJ said...

Zo scherp uit de hoek komen en dan nog anoniem blijven. Een mening is voor mij weinig waard als ze anoniem blijft. Hoeveel doctoraten heeft u tussen het kakken door al behaald?

vrijdag, maart 24, 2006 12:15:00 p.m.

 
Blogger Tine said...

poepeklets voor anonymous!!

@pj: trakteren in natura, is dat hetzelfde als in natura voor de camera poseren voor een poster?? heeft erik nu al iets laten weten aan u eigenlijk?

maandag, maart 27, 2006 11:39:00 p.m.

 
Blogger PJ said...

@Tine: dat kon al tellen qua natura.
Erik heeft trouwens niets laten weten dus totnutoe heb ik geen toestemming voor publicatie. Uw lichaam blijft voorlopig offline :-)

maandag, maart 27, 2006 11:57:00 p.m.

 
Blogger Splitscreen Sleeper said...

héhé, hebben uw ouders uw blog misschien ontdekt? :)

dinsdag, maart 28, 2006 6:51:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home