PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

20 april 2006

De bijna-zomer

Sabine Hagedoren doet vanaf vandaag terug het weerpraatje en meteen was het weer vandaag al een pak aangenamer. Vrouwen, onderschat ze nooit!

Ik weiger om volgend jaar nog zo lang te wachten op fatsoenlijk weer. Voor het eerst dit jaar heb ik mijn zomerjas weer aangetrokken en hiermee geef ik ook officiƫel het startschot voor een zomer die op 1 mei begint en pas op 15 oktober zal eindigen.
Al bij al gaat het maar om het idee dat het buiten aangenaam is. Als iedereen denkt dat het aangenaam zal zijn, zal het aangenaam worden. Een self-fulfilling prophecy zou Fred Waumans zeggen.

Waarom moet het buiten aangenaam blijven? Iedereen heeft daar zijn eigen redenen voor, maar voorlopig hou ik het op
-Terrasjes
-Mooie vrouwen met minder kleren
-Een beter humeur
En als we dit mogen combineren:
Mooie goedgehumeurde vrouwen met weinig kleren op een terrasje.

Bij deze nodig ik alle mooie goedgehumeurde vrouwen ook uit op mijn terras.

11 Comments:

Blogger Bad, mean & ugly said...

Alweer volledig met je eens: de zomer is het seizoen van meer vel dan katoen.
En zo hoort het!

donderdag, april 20, 2006 8:39:00 p.m.

 
Blogger Tine said...

maar dat geldt natuurlijk ook voor de jongens he 8-) vooruit pj, haal die hotpants maar uit de kast :p

donderdag, april 20, 2006 10:54:00 p.m.

 
Blogger PJ said...

Show me yours and I'll show you mine ;-)

vrijdag, april 21, 2006 1:17:00 p.m.

 
Anonymous Annelien said...

awel Tine, ik geef je volledig gelijk! En PJ, het is hier ook mijn terras dus schaars-geklede mannen zijn natuurlijk ook welkom!

greets

vrijdag, april 21, 2006 6:27:00 p.m.

 
Blogger Splitscreen Sleeper said...

Ik kijk uit naar de eerste fotos op de blog :)...van de vrouwen, PJ in hotpants laat'k nog wel even aan mij voorbijgaan...hoewel...:D

vrijdag, april 21, 2006 8:05:00 p.m.

 
Blogger Tine said...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

maandag, april 24, 2006 12:49:00 a.m.

 
Blogger Tine said...

:D weheh :) btw pj :p i've shown you mine, now you show me yours!!!

maandag, april 24, 2006 1:03:00 a.m.

 
Blogger PJ said...

Pfff, ik hou dan nog braaf mijn mond en dan zegt ge't zelf.
Dames, heren. Tine lag vorige maand naakt in mijn bed!

maandag, april 24, 2006 7:14:00 p.m.

 
Blogger Tine said...

:p halfnaakt pj, halfnaakt.. maar dit bewijst wel weer waaraan hij op dat ogenblik aant denken was :p

maandag, april 24, 2006 10:29:00 p.m.

 
Blogger PJ said...

Ik was helemaal met mijn schoolopdracht bezig. Dat gij daar even sexy laagt te wezen was het nuttige aan het aangename koppelen.

Maar k'heb toch goed geslapen die nacht ;-) en mijn goudvis kwam terug tot leven!*

*nota: 'goudvis' is een echte goudvis en geen dubbele omschrijving voor een lichaamsdeel van mij dat Tine wil zien.

maandag, april 24, 2006 10:48:00 p.m.

 
Blogger Tine said...

die goudvis lag er toen anders toch ook maar slapjes bij.. die in de bokaal he :p

dinsdag, april 25, 2006 6:45:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home