PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

18 april 2006

Programmapraat

Omdat sommigen onder jullie mijn blog lezen op plaatsen waar er best wat leven in de brouwerij mag komen, geef ik jullie graag een advies voor boeiendere gesprekken.

Gesprekken met tv-programma's
Is er niets Nieuws?
Nee, maar even Terzake, weet jij waar de Topmanager zit?
Hij komt straks binnen over de Rode loper met veel Toeters en bellen.
Ik had nochtans gehoord dat hij liever Thuis bleef, het is tenslotte Morgen maandag.
Neenee, hij werkt graag overal. Ik heb gehoord van zijn Neighbours dat hij meestal Home and away is.
en is hij getrouwd? Of is hij misschien Queer as folk?
Dat moet je aan zijn Friends vragen.

Hetzelfde is doenbaar met filmtitels, muzieknummers en bekende citaten.
Uitgeschreven klinkt het inderdaad belachelijk, maar het is een aanrader die me door de namiddag hielp op een oude studentenjob.

1 Comments:

Blogger Bad, mean & ugly said...

PJ, schitterend!

Zou je het niet naar www.hasseltlokaal.be sturen? Het lijkt mij wel een stukje dat beslist comments gaat uitlokken.

donderdag, april 20, 2006 8:48:00 a.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home