PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

24 april 2006

Te koop

Pieterjan
Status: tweedehands/vrijgezel
Kleuren
Dak: blond (origineel)
Ogen: Blauw (origineel)
huid: blank, lichtbruin in de zomer
Model: 1m94, stevig gebouwd
Bekleding: Jeans, shirts en soms lederen jas

Bouwjaar: december 1984
Voorzien van lenzen, eigen wagen en treinabonnement.
Diploma middelbare school op zak, hoger onderwijs still pending.

Zeer communicatief, vergeet geen verjaardagen en weet altijd wel een oplossing.

Extra opties: flauwe humor, dagdromen, schrijft geweldig rijmende boodschappenlijstjes.

Prijs: OTK, maar al zeker af en toe wat eten en aandacht geven. Na langdurig gebruik een stevige onderhoudsbeurt op zondagochtend.

Vragen of interesse: gelieve comment na te laten of mailtje te sturen.
De vrijgezel is af te halen te Langdorp (Aarschot).

8 Comments:

Anonymous annelien said...

euhm vergeet geen verjaardagen... behalve de mijne dan??????
En vrijgezelle vrouwen, kom em pls halen!!!!

maandag, april 24, 2006 9:43:00 p.m.

 
Blogger Tine said...

wow ziet er mij een wreed item uit *grin* :) dames, afhalen die handel :D ;)

maandag, april 24, 2006 10:14:00 p.m.

 
Blogger Bad, mean & ugly said...

Wat men dus noemt: "Een goei occasie". De slag van je leven. Een koopje! 't Zal niet lang in de etalage staan. Haast je, voor iemand anders ermee weg is!

dinsdag, april 25, 2006 8:25:00 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

jezus, ik kom hier sinds kort regelmatig eens piepen, maar nu wordt het me allemaal toch wat te gortig.
geen enkel meisje heeft behoefte aan iemand die niets anders doet dan aan zelfbeklag en tussen de regels in benadrukken hoe geweldig ie wel niet is ondanks dat de vrouwen hem niet weten staan (of is het omgekeerd)

change your attitude, DOE iets in plaats van altijd maar van die zielige tekstjes te schrijven. het is maar een goedgemeende tip

dinsdag, april 25, 2006 9:47:00 p.m.

 
Blogger Tine said...

geen enkel meisje/jongen heeft behoefte aan mensen die in de anonimiteit wensen te blijven om zo alles en iedereen af te kunnen (durven!) breken

dinsdag, april 25, 2006 11:52:00 p.m.

 
Blogger PJ said...

Ja ik zit zonder lief, nee ik verwacht er hier geen te vinden. Verder... it's my blog, als ik er zelfbeklag op wil zetten, dan is dat mijn keuze.
Meestal hang ik tussen een teveel en tekort aan ego, afhankelijk van de situatie. Maar ik ben echt wel geweldig denk ik soms :-).
Over de 'zielige tekstjes': deze zijn wel degelijk aan iemand gericht. Soms is het hier algemeen, maar ik hou er nu eenmaal van om dit leuk medium te gebruiken voor persoonlijke boodschappen.

Tot slot, bedankt voor de goedgemeende tip, maar 'DOE' is een vrij vage tip. Wat betreft je stukje tussen haakjes, daar kan ik niet op antwoorden, I don't take hints naar't schijnt.

woensdag, april 26, 2006 12:11:00 a.m.

 
Anonymous Annelien said...

ik kom hier ook regelmatig is piepen, heb helemaal geen problemen met deze blog. Het enige waar ik problemen mee heb is mensen die anoniem komen klagen en belachelijk doen... dit getuigd van jaloezie en kinderachtig gedoe. Dit is waarschijnlijk iemand die zich beter voelt dan iedereen en het duidelijk NIET is! Als je dan toch zo'n domme commentaar hebt... waarom anoniem?? Beschaamd over je identiteit??? dacht het wel!

Groetjes en boze zus

woensdag, april 26, 2006 12:11:00 a.m.

 
Blogger Bad, mean & ugly said...

Ola...tijd voor een andere zender.
Radio Happy ipv Radio Moraal misschien?

woensdag, april 26, 2006 2:07:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home