PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

27 mei 2006

Die namiddag in de mailbox

---
Hallo,

Dit mailtje om je te laten weten dat je geselecteerd bent om mee te werken tijdens Rock Werchter. '...'
---

Wat wil dit zeggen voor u?
Vrij weinig.
Kan ik u gratis binnensluizen op rock Werchter? Dat zou ik kunnen, maar de controlepost voor mij, de bandjescontrole achter mij en mijn collega's vragen ook uw ticket. Geen gratis toegang, maar wel een grote blonde jongeman die uw bandje omdoet. Dat noem ik pas echt een mooie festivalstart.

Wat heb ik hieraan?
Regelmatig de vrijheid om een optreden mee te pikken. Bovendien kijk ik elk jaar weer uit naar de meest oneerbare voorstellen die mensen leuke meisjes mij doen voor een crew T-shirt of glitterbandje.

Allen daarheen!

UPDATE: Nu ook te zien op TW Classic! Waarschijnlijk na Simply Red ofzo ;-).

7 Comments:

Blogger Splitscreen Sleeper said...

Als ge iemand heel blij ziet doen met een t-shirt www.splitscreensleeping.blogspot.com dat ben ik...hou uw glitterbandjes klaar :)

zondag, mei 28, 2006 12:17:00 a.m.

 
Blogger PJ said...

Ik moet u teleurstellen. Ik ga enkel op oneerbare voorstellen van vrouwen in.

zondag, mei 28, 2006 2:03:00 a.m.

 
Blogger Splitscreen Sleeper said...

Ik heb een zus mee :)

zondag, mei 28, 2006 1:52:00 p.m.

 
Blogger Bad, mean & ugly said...

sps, je zus als pasmunt!
Foei!
Slechterik.
En dat allemaal voor een t-shirt en nog wel zonder glitterbandjes!

zondag, mei 28, 2006 2:35:00 p.m.

 
Blogger Splitscreen Sleeper said...

Het blijft handel hé BM&U :)

zondag, mei 28, 2006 5:47:00 p.m.

 
Blogger PJ said...

Stuur mij eerst maar eens een foto van die zus voor we verder onderhandelen. Vermeld liefst ook wel de leeftijd.

Let my groupies come!

maandag, mei 29, 2006 2:42:00 a.m.

 
Blogger Frakkie said...

PJ, kan ik zo geen bandje krijgen, of zo nen T shirt (LOOOOOOOOOOOOOOOOOL)

maandag, mei 29, 2006 2:33:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home