PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

09 mei 2006

Give piss a chance

Dames, heren.

Een tijdje terug had ik hier -based on a true story- 'PJ en de aansteller'. Omdat een discussie vooral bestaat uit woord en wederwoord, presenteer ik u graag onaangepast... zijn wederwoord.

---

Dev said...

Hoi pieterjanneke
Ik zei idd toch dat ik u ging terug vinden
En ik zal ook een korte versie geven en een lange

Ge waart op dieje moment wel iets teveel aan heel die situatie!
Of wete zo exact wat er voor dat ik na da café gekomen ben gebeurd is van woord wisselingen
Gij mocht der idd nie op dieje moment bij zijn!Ze wist dak kwaad was voor zo een dingen en dan durft ze nog me u binnen komen
En als ge u der verder nog in gaat moeien dan zal ik u volgende zin is omdraaien

Met het gevormde idee over de jongen, had PJ een lichte drang om de jongen een slag te laten geven, en hem vervolgens met zijn hoofd tegen motorkap te slagen.

En dat ***** hier van weet, en ze jou daar toestemming voor gegeven heeft zal ze ook nog wel weten
En als ze het nie weet dan zou ik da ma rap laten weten!

En als da u nie aanstaat zulde het wel geweten hebben
Als ge nog is me ***** wilt afspreken zal ik der toch wel bij zijn !


Gof

Dan zal ik u wel ne slag geven waar ge niks meer achter kunt doen zenne, want dan kende dieje jongen nog nie goe!

dinsdag, mei 09, 2006 6:23:21 PM
----

En nu de prijsvraag: wie het woord kan vinden dat ik gebruikte voor deze jongeman, wint een pint op een terrasje naar keuze!

Originele tekst is terug te vinden in de comments van deze post. Naam van het meisje heb ik zelf doorgehaald.

11 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ik vermoed neandertaler, ook al is piss ook goed gevonden

dinsdag, mei 09, 2006 7:04:00 p.m.

 
Blogger Valerie said...

mss is zijn naam wel mijn-iq-is-lager-dan-10-dus-ik-kan-alleen-maar-onzin-uit-kramen, maar het kan zijn dat dat in de buurt komt van neandertaler en da is in ierder geval korter :)

dinsdag, mei 09, 2006 7:21:00 p.m.

 
Blogger Tine said...

neonazi dacht ik ergens gehoord te hebben...

dinsdag, mei 09, 2006 11:28:00 p.m.

 
Anonymous meisje said...

"het meisje" zijnde, vind ik nie da ook maar 1 van jullie 3 recht heeft om zo over hem te spreke, jullie 'naamkes' zegge meer over jezelf dan over hem. Dat de pj der zo over spreekt cava, ma gelle kent hem absoluut nie, dus mss best de commentaar voor ulle eige houde, en de situatie wa relativere,nie?

woensdag, mei 10, 2006 8:35:00 a.m.

 
Blogger PJ said...

@Val en Tine: het eerste antwoord was het juiste.

@Meisje: dat ze die namen zochten was een beetje mijn schuld. Ik heb er een pint voor verwed, maar ik ondersteun de gegeven antwoorden wel een beetje.


@everybody: Topic closed, voor ik mijn auto eens met een kapotte ruit of spiegel zou terugvinden.

woensdag, mei 10, 2006 12:50:00 p.m.

 
Anonymous uknow said...

hier gaat ge voor boeten, zwaar voor boeten. wacht maar...

woensdag, mei 10, 2006 9:43:00 p.m.

 
Blogger Bad, mean & ugly said...

uknow, je hebt je woordenboek al eerder als aanvalswapen gebruikt, vermoed ik?

donderdag, mei 11, 2006 8:35:00 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Meisje meisje meisje, relativeren... als ik van u was zou ik mijn eigen relatie eens goed onder de loep nemen. Waarom da ge een stuk marginaal vreten als lief neemt is mij onduidelijk, maar ge zult er uw redenen wel voor hebben. Iedereen is vrij in zijn mening, uw mening is om vuilnis te omhelzen, de onze wijkt daar net ietsje van af.
En aan dat vervelent ettertje: hou uw stoere dreigementen eens voor u, kindje, en laat de grote mensen met mekaar spreken. Maak u liever klaar om te gaan doppen, waardeloze looser (zucht)

donderdag, mei 11, 2006 5:38:00 p.m.

 
Anonymous lientje said...

geachte dev...

Daar ik helemaal niet weet wie u bent... was ik ook niet van plan mij te moeien in deze situatie. MAAR, mag ik u aanraden die 'slag' toch maar te laten voor wat het is... Pj is natuurlijk wel groot en sterk genoeg om het alleen af te kunnen... maar wat lost geweld toch op?? niets he?

Natuurlijk niet te vergeten dat PJ ook nog eens een leuke zus heeft die niet van geweld houdt en zeker niet van de kwaadste is... maar die u hierbij wel garandeert dat indien u PJ een vinger aanraakt... u die vinger wel eens zou kunnen verliezen. Voila, da lucht op se...

Met vriendelijke groet

het zusje

donderdag, mei 11, 2006 7:36:00 p.m.

 
Blogger Splitscreen Sleeper said...

Ik vind dat hier inderdaad redelijk snel over mensen worden geoordeeld, oordelen gebaseerd op een (gekleurd) verhaal van PJ. Okay, je mag niet akkoord gaan met de manier van handelen van deze jongen, maar om hem daarom na enkele halve verhalen te gaan omschrijven als, en ik citeer, piss, neonazi, vuilnis... Fraai van jullie.

Overigens is het correcte woord "Neanderthaler" en niet "neandertaler" (Jaja, het is niet iemand die de taal van het land neander spreekt, hoor...)
Enfin, zo'n fout komt vrij lullig over als je net van iemand zegt dat hij een IQ lager dan tien heeft...

In deze discussie heeft niemand gelijk, de "jongen" heeft niet het recht PJ af te dreigen met geweld. Maar anderzijds vind ik het ook wrang dat dit persoonlijke verhaal zomaar op het internet te grabbel wordt gegooid.
Ik zou in dezelfde situatie daar ook verre van gelukkig mee zijn. De neerbuigende commentaren van PJ over die persoon helpen daar niet al te veel aan.

aan anonymous: Je schrijft
...laat de grote mensen met mekaar spreken. Maak u liever klaar om te gaan doppen, waardeloze looser (sic)......mag ik dan vooral de eerste zijn om jou te feliciteren met de ongelooflijk volwassen manier waarop je reageert. (zucht)

vrijdag, mei 12, 2006 11:55:00 p.m.

 
Blogger PJ said...

Ieder zijn freedom of speech, ongeacht de taalfouten.
Ik geef toe dat het een eenzijdig verhaal is, daarom dat ik ook zijn reactie overnam op deze blog. Enkel de naam van het meisje werd daarin weggelaten dus tussen twee gekleurde versies vindt een pientere lezer toch wel zijn eigen interpretatie. Waarom heb ik het allereerst op mijn blog gesmeten? Wel het is iets wat ik niet elke dag meemaak en ik was stomverbaasd van die kerel zijn gedrag. Had ik geen toestemming gehad van het meisje, dan was hier nooit sprake van die kerel. De tweede reden ligt eerlijkgezegd wel een beetje in lichte wraak. Hoewel ik enorm pissed ben op die kerel, wil ik er nog altijd niet zomaar mee op de vuist gaan. Maar woorden raken beter dan vuisten.

Maar zoals ik hierboven al zei...

-TOPIC CLOSED-

zaterdag, mei 13, 2006 2:50:00 a.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home