PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

29 mei 2006

WHAAAA

Kent u dit?
Papieren wegleggen, oude Humo waar je nog iets wil nalezen. Woordenboek ernaast, gsm-rekening er bovenop. Cursus Duits erboven, cdtjes ernaast, Knack ertegen, visbak ernaast, flesje deo tussenin. Lege batterijtjes links, volle batterijtjes rechts. hoofdtelefoon, gewone telefoon, Tapes van het interview, lege papieren, krant ernaast. plastic zakje van drie weken terug.

Allemaal netjes op mijn eigen abstracte manier geplaatst. Het staat allemaal in "dit-moet-ik-nog-eens-wegleggen-modus" maar ondertussen moet ik al rechtstaan om mijn goudvissen ze kunnen zien.

en dan komt er...

EEN DIKKE VETTE SPIN!


En plots wil je net voor bedtijd toch nog die kamer kraaknet zien.


Ik ben Pieterjan, 21 jaar, 1m94
en ik hou niet van spinnen op mijn kamer!

3 Comments:

Blogger Bad, mean & ugly said...

Maar..als je ze nu eens zou africhten.
Cleaning spiders zouden de rommel kunnen opruimen...

maandag, mei 29, 2006 5:43:00 p.m.

 
Blogger Tine said...

inderdaad, of je eten naar je kamer brengen als je druk aan het studeren bent ofzo...

maandag, mei 29, 2006 10:55:00 p.m.

 
Anonymous lientje said...

ik had de spin al zien zitte in de keuken maar dacht wel bij mezelf dat als ze zou doorlopen ze uw kamer het eerste tegekomt... dus heb ik ze maar late zitte... hehehe

dinsdag, mei 30, 2006 7:19:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home