PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

10 mei 2006

Zelfde verhaal, andere beestjes

Wie regelmatig Tine haar blog naleest heeft zeker deze post gelezen over haar dwergkonijntje dat in een omgekeerde bloempot eitjes van een huismus had gevonden.

Vervang 'omgekeerde bloempot' door 'gekantelde bloempot
Vervang 'haar konijntje' door 'mijn zus haar hondje' (niet veel groter dan dat dwergkonijn, maar toch...
Vervang 'eitjes van een huismus' door 'pasgeboren wezentjes, nog te rood om de soort te bepalen'.

Dames, heren, ik presenteer u...

Image Hosted by ImageShack.us
Cooper

Image Hosted by ImageShack.us
De vaas

Image Hosted by ImageShack.us
En het kuiken


Voor tine hier op gaat anticiperen wil ik toch even zeggen dat ik het verhaal van haar piemelcactus NIET ga overnemen.

3 Comments:

Blogger Tine said...

ooooooooo wedden dat het muisjes zijn? :p of verschrompelde paprika's ;)

woensdag, mei 10, 2006 11:17:00 p.m.

 
Blogger Tine said...

al enig idee wat voor 'n beestjes het nu zij? btw; mijn vogels hebben ondertussen 7 eieren.. hoe gaan ze die kroost met twee opgevoed krijgen *tss*

zondag, mei 14, 2006 1:32:00 p.m.

 
Blogger PJ said...

Mja gezinsplanning bij vogels, het is niet meer wat het geweest is...

Maar om op uw vraag te antwoorden: het zijn wel degelijk vogels, alleen weet ik niet welke vogels. Ben ook niet meer gaan kijken aangezien die beestjes nogal gevoelig zijn voor andere wezentjes.

zondag, mei 14, 2006 2:02:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home