PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

06 juni 2006

667

Los van mijn gevecht over Hemel en Aarde hieronder, waren er vandaag enkele hoogst opmerkelijke zaken die ik u moet melden...

Mijn record "overdag op café gaan" werd verlengd tot een goeie zes uur. Trots meld ik u ook dat een mediaplan opstellen pakken vlotter gaat met cola en nootjes.

Mijn roereitjes met kaas, hesp, uitjes en alle kruiden uit de kast smaken nog steeds lekker, al is de maagontsteking achteraf nog steeds het dessert.

Ik moet afstappen van het idee "the bastard gets the girl". Bij deze feliciteer ik mijn lucky bastard klasgenoot en klasgenote.

Last but not least begint deze blog eindelijk zijn vruchten af te werpen. Een eerste exemplaar van het vrouwelijk schoon heeft mij -via mijn blog- toegevoegd op msn. Ik wacht geduldig af tot vrouwen mijn mailbox bestormen om een date aan te vragen!

1 Comments:

Blogger Bad, mean & ugly said...

Zet je schrap. Je weet maar nooit wat op je af komt.

woensdag, juni 07, 2006 7:10:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home