PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

18 juni 2006

Addicted to...*

Ik ben een beetje verslaafd,
en ik heb het een beetje nodig.
Ik kan stoppen wanneer ik wil.
Maar nu even niet.

Maar ik kan het al toegeven,
Ik heb er zelfs al over gepraat
En toen ging het beter,
Ik denk zelfs dat het overgaat,

Ik stopte eventjes
Maar ik zocht onbewust.
Ik vond het terug,
En herbegon aan de top.

En nu begint alles opnieuw,
Ik vind het niet erg,
Maar heb soms wel pijn, toch…
ik hou van mijn drug.


*Voor alle duidelijkheid, neem het niet al te letterlijk.

4 Comments:

Blogger Bad, mean & ugly said...

Leuk, PJ, da's eens een andere invalshoek.

Niet al te letterlijk nemen?

Stel dat je verslaafd bent aan die onmetelijk diepe ogen, aan quantummechanica, aan bloemengeur, aan fietsen...

Je mag best van je drug houden hoor!

maandag, juni 19, 2006 8:07:00 a.m.

 
Blogger Tine said...

soms is het beter om af te kicken...

maandag, juni 19, 2006 10:45:00 p.m.

 
Blogger Cherry Blossom Girl said...

Hmm...
Denk ik juist?

dinsdag, juni 20, 2006 12:32:00 a.m.

 
Blogger PJ said...

K'heb dit vorige weekend geschreven, ondertussen is de situatie een beetje anders.
Maar de reden dat het hier staat is omdat ik het de denkwijze mooi vond en iedereen het verhaal zelf kan invullen. Denk maar even dat het teruggevonden ding iets ander is: sigaretten, zweepjes, videospelletjes, foto's, drankflesjes.

Maar opnieuw, de realiteit is lichtjes anders en zal vroeg of laat wel aan het licht komen als de gelegenheid zich voordoet.

dinsdag, juni 20, 2006 12:52:00 a.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home